Főoldal Leírás GY.I.K. Árak Kapcsolat Partnerek
Felhasználónév:
Jelszó:

Adatok megjegyzése

Regisztráció      Elfelejtett jelszó

Általános Szerződési Feltételek

      
További hírlevél küldési lehetőség az Ingyenes felületet használó ügyfeleink számára. Emeltdíjas SMS küldésével!



400 előadó egy helyen!

GY.I.K.

  - Mi az az ingyenes felület?

Egy regisztrációval igénybevehető teljesen ingyenes, korlátlan ideig használható, alap funkciókkal ellátott hírlevél küldő rendszer. A szolgáltatást igénybevevők által kiküldött leveleknek meg kell felenie a 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) 14. § (2)) foglaltaknak. Ennek a rendszernek az igénybevétele nagymértékben megkönnyíti az Ön számára a hírlevelére feliratkozottak részére történő levél küldését. Kezelő felületének a használata nagyon egyszerű, és könnyen áttekinthető. Az ingyenes felület nem tartalmaz néhány olyan funkciót, melyek csak fizetős ügyfelek számára elérhetőek, de e funkciók a működést, a levél küldést, és a rendszerünk megismerését nem befolyásolják.
Javasoljuk mielőtt fizetős szolgáltatásunkat igénybe venné, próbálja ki, és tesztelje rendszerünket mindennemű kötelezettségek nélkül, teljesen ingyenesen!

  - Mi az a fizetős felület?

Meghatározott díj megfizetése ellenében. egy regisztrációval igénybevehető bővített funkciókkal ellátott hírlevél küldő rendszer. (időzíthető és követő levelek létrehozása, tiltások, egyedi feliratkozó mezők és külön csoportok létrehozása, részletes statisztika, stb.) Ez a szolgáltatás csak egyedi szerződés alapján vehető igénybe akár korlátlan időtartamra. Egyszerű kezelőfelülettel, könnyen áttekinthető, és könnyen kezelhető funkciókkal nagyszerű megoldást nyújt a hírlevél feliratkozók részére történő levelek küldésére. A szolgáltatást igénybevevők által kiküldött leveleknek meg kell felelnie a 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) 14. § (2)) foglaltaknak.

  - A bővített szolgáltatást szeretném használni, hogyan tudok előfizeni rá?

Az ingyenes kezelő felületére belépve, található egy olyan link, hogy "Előfizetés a bővített szolgáltatásra". Erre kattintva értelemszerűen ki kell tölteni a mezőket és elküldeni részükre. A beérkezést követően tájékoztatjuk a megadott elérhetőségein a további teendőkről.

  - Mi az a HTML kód?

Az Ön által kiválasztott mezőknek megfelelően a rendszer automatikusan elkészíti Önnek azt a kódot, amit el kell helyeznie a weboldalán. Ez a kód biztosítja, hogy a beillesztést követően, a hírlevelére történő feliratkozók automatikusan bekerüljenek az Ön által beállított csoporthoz.

  - Módosíthatom a generált HTML kódot?

Javasoljuk, hogy változtatás nélkül illessze be az oldalára, mert a problémamentes működést, csak így tudjuk garantálni. A kód bármilyen megváltoztatása hibás működést eredményezhet.

  - Hogyan tudom elhelyezni a generált kódot az oldalamon?

Ha E107, gportal, mindenkilapja.hu vagy ezekhez hasonló oldala van, akkor a weboldala kezelőfelületén a "Forrás" gombot kell megnyomnia. A két HTML TAG közé kell beillesztenie az általunk generált kódot.
Egyéb esetben a kapott kódot, csak el kell helyeznie a weboldalán.

  - Hány alkalommal tudok levelet kiküldeni a rendszerrel?

Az ingyenes szolgáltatást igénybevevők alap esetben havonta 1 alkalommal küldhetnek ki leveleket a hírlevelére feliratkozottaknak, mennyiségi korlátozás nélkül, de lehetőség van Emeltdíjas SMS-el 1, 3, 7 további küldési lehetőség vásárlására.
A fizetős felületet használók korlátlan alkalommal, meghatározott mennyiségben küldhetnek ki leveleket a feliratkozottak számára.

  - Vannak-e korlátozások a fizetős szolgáltatást igénybe vevők számára?

Nincs De az ügyfeleink által kiküldött leveleknek meg kell felenie a 2001. évi CVIII. törvény (Ekertv.) 14. § (2)) foglaltaknak. A rendszer minden funkcióját szabadon használhatják az előfizetés időtartalma alatt (levél időzítés, tiltások, bővített statisztika, stb.). Az előfizetés lejártát követően automatikusan visszakerülnek az ingyenes szolgáltatásunkat használói közé, innentől csak az ingyenes felületen használt korlátozásokkal veheti igénybe továbbiakban a szolgáltatásunkat. Előfizetés során létrehozott, és használt funkciók nem kerülnek átmentésre, azt ideiglenesen blokkolja rendszerünk. Mikor ingyenes felületről tér át a fizetős ügyfeleink közé, a rendszer automatikusan létrehoz egy "Ingyenes felület" nevű csoportot. Ez a csoport tartalmazza az Ön ingyenes felületének összes adatát (levelek, feliratkozottak), ez a továbbiakban is használható, a feliratkozottak adatait a lementést követően áthelyezheti egy másik csoportba. Egyéb más módosítás ebben a csoportban nem lehetséges. Amennyiben az előzőleg beillesztett HTML kódot nem változtatja meg a feliratkozások továbbra is ebbe a csoportba kerülnek automatikusan mentésre.

  - Már meglévő címlistámat fel tudom vinni a rendszerbe?

Igen. Az ingyenes szolgáltatásunkat igénybevevők csak manuálisan egyessével tudják felvinni a rendszerünkbe a meglévő címlistájukat. A csoportos címek feltöltésére számukra nincs lehetőség! Csoportos címfeltöltési szolgáltatást csak fizetős ügyfeleink használhatják. Kapcsolattartónk a feltöltéssel kapcsolatban szívesen áll rendelkezésére az elérhetőségein, vegye igénybe az Ö segítségét a feltöltést megelőzően, mert a csoportos címlista feltöltéséhez bizonyos alapdolgok meglétét kéri a rendszer.

  - Elvesznek az adataim, ha előfizetek a bővitett szolgáltatásra?

Nem. Mikor ingyenes felületről tér át a fizetős felületre, automatikusan létrejön egy csoport "Ingyenes felület" néven. Ez a csoport tartalmazza az Ön ingyenes felületének összes adatát (levelek, feliratkozottak), ez a továbbiakban is használható, a feliratkozottak adatait a lementést követően áthelyezheti egy másik csoportba. Egyéb más módosítás ebben a csoportban nem lehetséges. Amennyiben az előzőleg beillesztett HTML kódot nem változtatja meg, a feliratkozások továbbra is ebbe a csoportba kerülnek automatikusan mentésre.

  - Elvesznek az adataim, ha lejár az előfízetésem?

Nem. Amikor átkerül fizetős ügyfeleink köréből az ingyenes felületünket használók közzé, onnantól csak az ingyenes felületen használt korlátozásokkal veheti igénybe továbbiakban a szolgáltatásunkat. Előfizetés során létrehozott, és használt funkciók nem kerülnek átmentésre, azt 180 napig tárolja rendszerünk. Ezen idő alatt bármikor visszatérhet fizetős ügyfeleink közzé, és onnan folytathatja a rendszer használatát, ahol előzőleg abbahagyta. Az előfizetés lejártát követően 180 nap után a tárolt adatokat automatikusan visszaállíthatatlanul töröljük.

  - Tudok előre elkészített hírlevél sablont beilleszteni?

Igen, de ez a lehetőség csak fizetős ügyfelek számára elérhető. Az ingyenes szolgáltatásunkat igénybevevők ezt nemtudják használni.

  - Tudok logót elhelyezni a levelemben?

Igen, de ez a lehetőség csak fizetős ügyfelek számára elérhető. Az ingyenes szolgáltatásunkat igénybevevők ezt nemtudják használni.

  - Kapok statisztikát a kiküldött leveleimre?

Az ingyenes szolgáltatást igénybevevők csak a legutolsó kiküldött levelekről kapnak statisztikát, a statisztika megmutatja, hogy hány levél lett kiküldve és azt hányan olvasták illetve nem olvasták el.
A fizetős ügyfelek számára a következő statisztikák érhetőek el kiküldött levelek szerint: kiküldött levelek darabszáma napi, heti és havi bontásban, hányan olvasták illetve nem olvasták el; A követő leveleket hányan olvasták illetve hányan nem olvasták el; A legutolsó kiküldés statisztikája; Tiltott feliratkozási kísérletek. A hírlevélre hányan iratkoztak fel napi, heti és havi viszonlatban.

  - Tudok tiltó listát létrehozni?

A szolgáltatás csak fizetős ügyfelek számára érhető el! A tiltást 3 féle módon lehetséges a rendszerünknél csoportok szerint: A felhasználó (a @ előtti rész); A kiszolgáló (a @ utáni pl. freemail.hu); és E-mail cím alapján lehet tiltásokat létrehozni.

  - A többszöri feliratkozást kiszűri a rendszer?

Igen, az ingyenes, és a fizetős felületnél is automatikusan kiszűri a rendszer az ismételt feliratkozási kísérletet.

  - A hibás adatokkal feliratkozottakat tudom törölni, módosítani?

A rendszerünk automatikusan kiszűri a rossz e-mail címmel regisztrálókat. Ön bármelyik feliratkozottat, bármikor törölni tudja a csoportjából illetve azt áthelyezheti egy másik csoportba. A feliratkozott által megadott adatokat nemtudja módosítani, úgy véljük ez nem is lenne helyes.

  - Tudom időzíteni a leveleimet?

Igen a rendszerben van erre lehetőség, de ez a szolgáltatás csak fizetős ügyfelek számára érhető el! A leveleket 2 féle képpen lehet időzíteni: Dátum megadással (A legkorábban csak a következő napra lehet időzíteni); Feliratkozás utáni küldés /Követő levél/ (0-99 napig lehet megadni).
Az időzítéseket lehet inaktiválni, egy levelet csak egyszer lehet időzíteni.

  - Tudok létrehozni követő leveleket?

Igen a rendszerben erre is van lehetőség, de ez a szolgáltatás csak fizetős ügyfelek számára érhető el! A leveleket 0-99 nap között lehet időzíteni. Egy statisztika mutatja az összes követő levélnél, hogy hányan olvasták illetve nem olvasták el azt.

  - Reklámot tartalmaz, az általam küldött levél?

Az ingyenes szolgáltatásunkat igénybe vevőknél igen. A kiküldött levelekben fenntartunk egy körülbelül 200 pixel magasságú helyet a reklámoknak. A reklám tartalmazza, hogy a jelen levél az Onlinelevél.hu segítségével lett kiküldve, és hirdetőink reklámjait. Ezek a reklámok nem tartalmaznak, és a későbbiek folyamán sem fognak tartalmazni 18 éven felülieknek ajánlott hirdetéseket!!
A fizetős ügyfelek esetében a kiküldött levelek nem tartalmaznak hirdetői reklámokat, csak azt, hogy a jelen levél az Onlinelevél.hu rendszerén keresztül jutott el a feliratkozotthoz, de ezt az egysoros reklámot is kikapcsolhatják a személyes beállításoknál.

  - Hány előre elkészített levelet tárolhatok a rendszerben?

Az ingyenes felületen maximum 2 levél tárolható. A fizetős felületen korlátlan, kivéve az "Ingyenes felület" kategória, ahol csak 2 levél.

  - Meg kell adni a weboldalt regisztrációnál, vagy a későbbiek folyamán?

Nem. Szolgáltatásunk azoknak is elérhető, akiknek nincs weboldaluk. Ebben az esetben viszont nem elérhetőek a weboldallal kapcsolatos funkciók, mint az Átirányításos beállítások, HTML kód generátor, Tiltások.

  - Elég régen nem léptem be, most viszont nem engedi az oldal, miért?

Az inaktív felhasználókat, és ügyfeleket 180 nap be nem lépés után minden adatával együtt töröljük. Amennyiben nem telt még el ennyi idő, kérjen jelszó emlkeztetőt.

  - Az oldalnak van saját címlistája?

Nincs. Weboldalunk nem rendelkezik, nem árusít, nem is gyűjt címlistát, és a jövőben sem tervezi. Csak a hírlevelek kiküldéséhez biztosítjuk a szükséges technikai hátteret, és a felületet megrendelőink és felhasználóink számára

OLCSÓ, gyors, és megbízható honlapszerkesztés. Mely a megbízó minden igényét kielégíti. Tárhely, és Domain regisztráció helyben!
© Copyright 2009 - 2017.
Minden jog fenntartva.
Generálási idő: 0.0433 ms

Valid XHTML 1.1  Valid CSS!